AktifBilgi v2 temasi 1.8 Uyumlu
MyBB Teması

Tema:Tema ismi: AktifBilgiv2
yapimci: Tema Yapımcısı: TR.CekoSERDAR
guvenlik: Tema Güvenlimi ?: Güvenli 
versiyon: Tema Versiyonu: 1.6.x & 1.8
arac: Test Test Durumu: Denemiştir-sorunsuz
mybb: Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB - 1.8.x 
Açıklama-Detay Tema Açıklaması: Güzel ve Kullanışlı Bir Tema, SEO ayarlıdır..(Logo Boyut 400x200)
Kurulum-İnstall Tema Kurulumu: rar'dan çıkardığınız dosyaları açın, içerisinde AktifBilgiv2 diye klasör olacak onu direkt FTP / images içine atın ve xml upload edin.

-----------------------
İsteyen Bunları ındırıp Renkleri değiştirebilir.

52B9zo8.png
Q6T3oZf.png
-----------------------

8MYtwun.png

offAqJI.png

Mybb 1.8 İle Uyumlu

Kod:

Kod:
https://yadi.sk/d/7hQErubdb6j6H

Mybb 1.6.x İle Uyumlu

Kod:

Kod:
https://yadi.sk/d/shg_i7p0b6jA8

(Not:Elinizde Çizdiğiniz Tasarım varsa kodlamayı bılmıyosanız yardimci olurum.)
buizrhak.png
Ara
Cevapla }
Teşekkür Edenler: KoddyFima , hsufhewiufiuewfewg
Heyy linkleri düzelt @admin
Ara
Cevapla }
Teşekkür Edenler: KoddyFima
Bende kırık deil :S
buizrhak.png
Ara
Cevapla }
Teşekkür Edenler:
linkler kırık 2side
Ara
Cevapla }
Teşekkür Edenler: Vaxc34olpams , Xcvur56egymn
How remiss I am to let you stay up so long.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. There are, I pray God and St. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. If I did not hit upon the village before sunset, or even before dark, it was more than possible that a little Dutch farmhouse, or something of that kind, would soon make its appearance-although, in fact, the neighborhood (perhaps on account of being more picturesque than fertile) was very sparsely inhabited. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. So Tigger came closer, and he leant over the back of Roos chair, and suddenly he put out his tongue, and took one large golollop, and, with a sudden jump of surprise, Kanga said, Oh!
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Another quarter of an hour to go. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Well, said Christopher Robin, not quite sure what it was all about, I think- Yes? The north and west were surely never meant to be left out of his diabolical scheme, let alone the City itself and the very heart of fashionable London in the south-west and west. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. No witnesses in case she muffed a deal from the bottom of the pack. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. I have just left the deck, where I find it impossible to maintain a footing, although the crew seem to experience little inconvenience. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. I used to think your gangsters were just a bunch of Italian grease-balls who filled themselves up with pizza pie and beer all the week and on Saturdays knocked off a garage or a drug store so as to pay their way at the races.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. All is gray shadow-a weak and irregular remembrance-an indistinct regathering of feeble pleasures and phantasmagoric pains. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. It took an extra ounce of heart out of Bond that there had been no gesture of praise, however small, that he had managed to survive so far. Sit down and play the maximum, thats a Grand, five times. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Bond turned sluggishly over on his back. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Ill sing it to you properly and then youll see. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. The answer came variously and all indefinitely as though the men were moved by some common impulse to speak yet were restrained by some common fear from giving their thoughts.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Have you felt the Vampires lips upon your throat? Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. On quitting the invalids bed-side to hold conversation with myself, Doctors D. She said provocatively, Youve got to wash me. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Most people think theyve gone off together. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. At the door he turned, and after a moments pause said, Let me advise you, my dear young friend. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Youll soon get the feel of a new one.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Evil thoughts became my sole intimates - the darkest and most evil of thoughts. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. She tried to think, to imagine... He didnt want to upset Quarrel. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. In my husbands diary, Skinsky is mentioned as dealing with the Slovaks who trade down the river to the port. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. It does not read like him, and yet it is his writing. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Something snaked up from it, a whiplash as thick as Bonds arm.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. You ought to take more trouble. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. The suit was far too big for her. And a pile of reports to write. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. It is evident, however, that the gravities of the body, and of the bulk of water displaced, are very nicely balanced, and that a trifle will cause either to preponderate. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Well, its got no business there, at any rate: go and take it away! Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. And what an honour to have been chosen.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. What do you mean cant find them? Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. These we must only guess at, but there must have been some letter or message, since Skinsky came to Hildesheim. This he finally handed to Lord Godalming, who took out his purse and gave him something. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. But, strangest of all, the very instant the shore was touched, an immense dog sprang up on deck from below, as if shot up by the concussion, and running forward, jumped from the bow on the sand. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Here was my own pet lunatic, the most pronounced of his type that I had ever met with, talking elemental philosophy, and with the manner of a polished gentleman. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. He stood at the caisse and took his twenty?
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Examine these and similar actions as we will, we shall find them resulting solely from the spirit of the Perverse. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. She got up and moved towards the clothes cupboard to get out her best uniform, and her eyes were misty with the tears of fright and bewilderment of a child. And Pooh, his back against one of the sixty-something trees and his paws folded in front of him, said Oh! Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. And I wouldnt get far with the Stewards. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. And if it had not been that we have crossed his path he would be yet, he may be yet if we fail, the father or furtherer of a new order of beings, whose road must lead through Death, not Life. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Some of the tension went out of her face.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. If they wanted to kill him, they had only to shoot him in the streets of London, or in his flat, or put a bomb in his car. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. He forgot that he was naked. I know you well enough, you are the old fool Van Helsing. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. With a wrench, which threw his victim back upon the bed as though hurled from a height, he turned and sprang at us. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. I am willing to be patient in all things that are reasonable, but in this, this desecration of the grave, of one who. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. For a time they talked about the war.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Suddenly with a single bound he leaped into the room. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Just then she heard something splashing about in the pool a little way off, and she swam nearer to make out what it was: at first she thought it must be a walrus or hippopotamus, but then she remembered how small she was now, and she soon made out that it was only a mouse that had slipped in like herself. Oh, Tigger says if we go higher we shant be able to see Piglets house so well, so were going to stop here. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Now half Bonds mind was dreaming while the other half fought the battle. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. These shadows of memory tell, indistinctly, of tall figures that lifted and bore me in silence down-down-still down-till a hideous dizziness oppressed me at the mere idea of the interminableness of the descent. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. She stood with her face to the door as they rode up.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. It was a serious face and the jawline was determined-the face of a girl who fends for herself. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. A half-inch circular section of the ball came away on the tip of the blade and he passed the ball across the desk to the hunchback, who tipped the contents, three uncut stones of ten to fifteen carats, on to the leather surface of the desk. The point is, what does Christopher Robin think about it? Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. You really dont know much about me, she said suddenly. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. If we could only go faster. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Everybody yammering to be let out of his box and the man with the cauliflower ear hosing the stuff off Tingalings face and shouting for help to the two men in the next room.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Moi, jadore le Dry, a bright? Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. I wonder if it was Mrs. Van Helsing stepped over and took the pieces from her. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın.
Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. There was another brief moment of confusion. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Th e dark man kept his eyes fixed on her, and when the carriage moved up Piccadilly he followed in the same direction, and hailed a hansom. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. Linkleri görebilmek için Üye Olun veya Giriş Yapın. There were roses all the way, fields of them alternating with the vineyards, hedges of them along the road and, at the approach to the airport, a vast circular bed planted with red and white varieties to make a red star against a white background.
Ara
Cevapla }
Teşekkür Edenler:

Hızlı Menü:

Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi
0# - 0# oToplist | Türkiye'nin Yeni Toplisti En kaliteli siteler burada! Turkcelist.Com Türkiyenin Hit Siteleri Kral Toplist radyo dinle